Nog 3 dagen!

24 mei 2018 - Klundert, Nederland

Vandaag, donderdag 24 mei 2018, nog drie dagen voor mijn vertrek vanaf Brussel Zaventem! Om 11.50 uur vlieg ik naar Moskou, om daar vervolgens over te stappen op een ander vliegtuig, naar Hong Kong. Vorige week heb ik afscheid genomen op het werk, ontzettend verwend door iedereen en veel knuffels en kussen gehad (heel vervelend). Bedankt lieve (ex)collega's! Deze week de laatste dingetjes geregeld en de laatste spullen aangeschaft om mee te nemen. Gisteren nog een dag met mijn vader naar Slot Loevestein geweest, vanavond afspreken met vrienden en morgen uiteten met mijn broer in zijn stad: Antwerpen. Morgen mijn backpack (strategisch) inpakken en kijken wat ik zoal meeneem in mijn handbagage. Zaterdag van bekenden en vrienden afscheid nemen en zondagmorgen op tijd richting het vliegveld met pa en ma :-) Jullie horen later weer van me!

Weersvooruitzicht in Hong Kong: 35 graden
Drone filmpje v.d. stad Hong Kong: https://www.youtube.com/watch?v=qVaisvKbBQw

1. Janine:
    24 mei 2018
    Hong kong, geweldige stad, vooral de sneakersstraat.
    Geniet ervan!
    Wel een beetje jaloers hoor.
  2. Christine:
    Lieve LoeK.
    Dit is de reis van je leven! Je bent hier allang mee bezig geweest en nu is eindelijk de dag aan gebroken om te vertrekken.wie had ooit kunnen denken toen je in de open haard zat dat je zo'n reis zou gaan maken.ik wens je een hele fijne reis, veel sterkte met het afscheid, pas goed op je zelf, in gedachten reis ik met je mee. Geniet ervan. En kom weer gezond terug.
    Lieverd dikke kus van mij Christine.xxxxx

Pas goed op je zelf, ben voorzichtig.
  3. Corrie Leijten:
    24 mei 2018
    Jaja Loekie, het komt nu steeds dichterbij. Ik zie je Zaterdag nog wel maar dat is dan echt het laatste afscheidsfeestje.

Tot Zaterdag "zoon".
  4. Ans Croonen:
    Hoi Loek,
    Wij volgen met de nodige spanning jouw grote avontuur. Vandaag viel het nogal mee. We zijn niet verder gekomen, dan Klundert. Met een knuffel van Ans en Arie
  5. Jack en Miranda:
    25 mei 2018
    Enjoy tour trip around the word.
    We zullen je op je reis vol belevenissen volgen.
    All the best😎👍👍
  6. Franca Konings:
    26 mei 2018
    Ga ontzettend genieten van deze reis.
    En doe voorzichtig 👍
  7. Vincent Schimandl:
    27 mei 2018
    Geniet met volle teugen en leer elke dag, er zijn er maar weinig die deze kansen krijgen en pakken ! Ga je volgen, good luck !!
  8. Corine Augustijn:
    27 mei 2018
    Ik wens je een prachtige reis met mooie verhalen die je voor de rest van je leven nooit meer zult vergeten... veel plezier en ga ervan genieten 😘
  9. Marjo van Tol:
    Veel plezier Loukie
    En doe geen dingen die ik ook niet zou doen
    Je gaat een lifetime experience beleven
    En alles doen met gevoel en verstand
    I am watching you 😘😘😘
  10. Melanie:
    Heel veel plezier Loek!
    Ik ga je volgen! Vindt het echt super dat je dit gaat doen!
    Succes nogmaals heel veel plezier

Groetjes melanie
  13. Johan en Rianne:
    Veel plezier loek!!
  14. Anneke:
    29 mei 2018
    Een hele goede reis,en geniet ervan.
    Wij volgen je zeker.
    Pas goed op je zelf.