De Voorbereidingen

9 mei 2018

Vandaag is het 9 mei 2018, nog 18 dagen en ik zit in het vliegtuig richting mijn eerste stop: Hong Kong. Ik zal daar 5 dagen verblijven, het is een soort van tussenstop op mijn weg naar Sydney. Ik ga er ook mijn oude buurjongen opzoeken, die daar woont. Eindelijk kan ik er echt naartoe leven, alle belangrijkste dingen zijn geregeld!
Om een idee te geven van dingen die ik heb moeten regelen voor mijn reis:
- Huis zien te verhuren
- Verzekeringen opzeggen
​- Abonnementen opzeggen
​- Adreswijzigingen
​- Gemeente op de hoogte stellen
​- Inentingen
​- Visums regelen
​- Tickets
​- De eerste hostels boeken
​Sommige dingen hebben me best wel stress opgeleverd en ik heb momenten gehad dat ik dacht: waar begin ik aan? Maar nu alles zo goed als geregeld is, heb ik er vooral gewoon super veel zin in. Ik vind het idee v.d. reis vooral heel leuk, niet direct spannend. De kans om nieuwe mensen te ontmoeten, culturen te ontdekken en prachtige landen te zien, maken me heel blij. Ik zal zeker tegen dingen gaan aanlopen en momenten hebben dat ik het zwaar heb, maar ook dat hoort bij hetgeen wat ik aankomend jaar zo graag wil: AVONTUUR!

1. Corrie Leijten:
    11 mei 2018
    Bij dezen alvast een hele leuke reis met heel veel avonturen. Ik kan haast niet wachten op je verhalen en foto's.
  2. Bianca:
    12 mei 2018
    Ben zo benieuwd naar je avonturen Loek!!! Echt leuk dat wij een klein beetje mee kunnen reizen😄
  3. Kitty:
    12 mei 2018
    Ik ga je zeker volgen...Ben heel benieuwd naar alle avonturen die je gaat beleven. Ik wens je een hele mooie reis toe!!!
  4. José Nuijten:
    12 mei 2018
    Vlieg je nou met aeroflot naar Hong Kong van sheremetjeva Rusland? Wauw!
  5. Cora Fritz:
    12 mei 2018
    Heel veel plezier, geniet ervan!
  6. 🚌Yvon:
    12 mei 2018
    Wat goed dat je dit doet!

Succes man! en vooral....véééél plezier :D
  7. Eelco de Koeijer:
    12 mei 2018
    Veel plezier Loek,ik ga je zeker volgen.
  8. Lisette de Vroomen:
    13 mei 2018
    Lieve Loek, we leven al mee met al je voorbereidingen en gaan je zeker volgen!!
    Dikke kus van 'tante' Lisette
  9. Yvonne Vissers:
    13 mei 2018
    Loek, ik vind het super leuk voor je.
    Nu heb je de kans om dit te doen.
    Zorg goed voor jezelf!
    En ik volg je de gehele reis mee.
    Hele goede reis, met hele goede herriningen voor later.
    Groetjes en veel liefs: Yvon
  10. Anja en Kees:
    17 mei 2018
    We wensen jou een fantastisch jaar toe, met geweldige ervari gen. We gaan je zeker volgen Loek!
    Veilige reis xxx
  11. Nance:
    17 mei 2018
    Heey loek goede reis en ik ga je zeker volgen,zorg goed voor jezelf ,Gr nancy
  12. Agnes Marcus:
    17 mei 2018
    Wat een geweldige en dappere ervaring straks rijker. Succes Loek. En kom maar op met je verslagen..kan niet wachten!!
  13. Diana Bastiaansen:
    17 mei 2018
    Je hebt groot gelijk, nu kan je het. Een hele ervaring rijker nu al met de voorbereidingen.
    Zeker ga ik je volgen op jouw avontuur. Ik wens succes met de laatste dingen die je nog moet doen, koffer inpakken wat wel /niet mee😉 en de rest. Een hele goeie reis toegewenst en vooral heel veel plezier. Geniet van je komende ervaringen. 😘
  14. Armanda Vergouwen:
    17 mei 2018
    Vooral genieten Loek, deze ervaring pakken ze niet meer van je af.
    Heel veel succes!
  15. Rosa Orejos:
    17 mei 2018
    ik wens je heel veel success en plezier..
  16. Norma:
    23 mei 2018
    Lieve Loek,
    Heel veel succes en plezier met je trip! Geniet van deze unieke ervaring! Have fun and be safe!